کنترل فشارخون با این خوراکی‌ها

شناسه خبر: 173491 سرویس: گوناگون ، سبک زندگی پنجشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸, ۱۴ : ۲۲ : ۰۰
کنترل فشارخون با این خوراکی‌ها
اگر فشار خون شما بالاتر از ۱۲۰ یا ۸۰ میلی‌متر جیوه است، و اگر به‌دنبال راهکارهای ساده برای حفظ سطح سالم فشار خون خود هستید، بشقاب غذا یک راه عالی برای رسیدن به این هدف است.انتخاب انواع ماده غذایی گیاهی و مصرف آنها در روز به کاهش فشارخون شما در حد مطلوب کمک می‌کند.
۵۵آنلاین :

لوبیا

این ماده مغذی سرشار از فیبر، پتاسیم و منیزیم است و به حفظ سطح فشار خون سالم کمک می‌کند. افرادی که روزانه یک فنجان لوبیا و دیگر حبوبات را مصرف می‌کنند، شاهد افت فشار خون خود هستند.

 

موز

یک منبع فوق‌العاده از پتاسیم محسوب می‌شود و اثرات سدیم در افزایش فشارخون را خنثی می‌کند. بزرگسالان باید روزانه حدود ۴ هزار و ۷۰۰ میلی‌گرم پتاسیم دریافت کنند و یک موز متوسط ۱۲ درصد از این میزان نیاز را برطرف می‌کند.


منبع : آرمان امروز
اشتراک گذاری

نظرات

دیدگاه‌های شما پس از تایید ناظر منتشر می‌شود.
متون غیرفارسی و پیام‌های حاوی توهین، تهمت یا افترا تایید نخواهد شد.

انصراف

دیدگاه 55

بیشتر

نفس کاشی‌های «شیخ لطف‌الله» بند آمد

ادامه انتقادها به مرمت گنبد مسجد میدان نقش جهان

چرا انسان ها کار را به پایان نمی رسانند؟

لحظه تحویل سال اخیری را که گذشت به خاطر دارید چه قولی به خودتان داده اید؟ آیا به آن قول و حرف هایی که زده اید پایبند بوده اید؟ به ۱۰ سال گذشته برگردید.

اخبار ویدئویی

بیشتر

ویدئو؛ درگیری تظاهرکنندگان و نیروهای امنیتی در بغداد

ویدئو؛ چکمه ناپلئون در حراجی پاریس ۱۱۷ هزار یورو فروخته شد

خبرها

بیشتر

خبرهای دیگر