توفان در سیستان و بلوچستان/ سیر روان قطارهای مسافری و باری

شناسه خبر: 189436 سرویس: توسعه ، اجتماعی ، گوناگون سه شنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۸, ۵۳ : ۱۷ : ۰۰
توفان در سیستان و بلوچستان/ سیر روان قطارهای مسافری و باری
مدیرکل راه‌آهن جنوب شرق گفت: با وجود بادها و طوفان‌های همیشگی در مسیر ریلی کلات به شوره گز به طول ۷۵ کیلومتر با تمهیدات اندیشیده شده قطارهای مسافری و باری سیر ایمن و روانی در منطقه دارند.
۵۵آنلاین :

مدیرکل راه‌آهن جنوب شرق گفت: با وجود بادها و طوفان‌های همیشگی در مسیر ریلی کلات به شوره گز به طول ۷۵ کیلومتر با تمهیدات اندیشیده شده قطارهای مسافری و باری سیر ایمن و روانی در منطقه دارند.

به گزارش ایسنا، مجید ارجونی اظهار کرد: وجود ۷۵ کیلومتر مسیر ماسه‌ای، وجود طوفان‌های مکرر در منطقه و از همه مهم‌تر بادهای ۱۲۰ روزه، قطارهای این ناحیه بدون هیچ مشکلی از این منطقه با سلامت عبور می‌کنند.

وی افزود: با توجه به اهتمام ویژه مدیرعامل و قائم مقام راه آهن ج.ا.ا به مبحث سفری آرام و ایمن برای مسافران ناوگان حمل و نقل ریلی مبلغ 10 میلیارد ریال اعتبار جهت ماسه روبی مسیر ماسه گیر راه‌آهن جنوب‌شرق اختصاص یافته است.

وی بیان کرد: به دستور مدیر عامل راه‌آهن و همکاری اداره کل راه آهن تهران یک دستگاه لودر کماتسو مدل w260 به صورت اموالی به اداره کل راه‌آهن جنوب شرق اهدا شد.

مدیرکل راه آهن جنوب‌شرق ادامه داد: به منظور سرعت بخشیدن به عملیات ماسه روبی دو عدد لودر به صورت امانی در اختیار راه آهن جنوب‌شرق قرار گرفته است.

ارجونی افزود:ارتقاء فضای همدلی و هم افزایی در راه‌آهن در مواقع بحرانی و شرایط خاص در جهت رفع مشکلات جای تقدیر و تشکر دارد و باید این نگاه بیش از پیش گسترش و توسعه یابد.


منبع : انتخاب
اشتراک گذاری

نظرات

دیدگاه‌های شما پس از تایید ناظر منتشر می‌شود.
متون غیرفارسی و پیام‌های حاوی توهین، تهمت یا افترا تایید نخواهد شد.

انصراف

دیدگاه 55

بیشتر

كابوس دارو براى بيماران.

عدم دسترسى ايران به دانش ساخت تمامى داروها ايران را در معضل قرار داده است

پیشنهاد تاسیس بانک دولتی جدید

در طرح قانون جامع بانکداری جمهوری اسلامی ایران که توسط کمیسیون اقتصادی مجلس تهیه شده، پیشنهاد تاسیس بانک جدید دولتی با نام بانک توسعه‌ای داده شده است؛ بانکی که قرار است زیر نظر بانک مرکزی به فعالیت بپردازد. کارشناسان از دو جهت تاسیس چنین بانکی را برای نظام بانکداری ایران خطرناک می‌دانند: خطر اول مربوط به فشار ایجاد این بانک به پایه پولی و پول‌پاشی بیشتر در جهت حمایت از طرح‌های توسعه‌ای است. خطر دوم نیز مربوط به تجربیات شکست‌خورده بانک‌های توسعه‌ای در کشورهای توسعه‌یافته است.

اخبار ویدئویی

بیشتر

ویدئو : اعتراض سیاسی عجیب در برزیل

ویدئو : اعتراض دوچرخه سواران آلمان

خبرها

بیشتر

خبرهای دیگر