آنچه در نشست فعالان کسب‌وکارهای دیجیتال با معاون مطبوعاتی ارشاد گذشت

شناسه خبر: 183282 سرویس: توسعه ، کسب و کار ، اجتماعی ، گوناگون دوشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۸, ۴۳ : ۲۰ : ۰۰
آنچه در نشست فعالان کسب‌وکارهای دیجیتال با معاون مطبوعاتی ارشاد گذشت
نشست آسیب‌‌شناسی تبلیغات در فضای مجازی با هدف تبیین ضرورت‌ها، موانع و راهکارهای این صنعت و با حضور جمعی از فعالان پیشرو در حوزه‌ی کسب و کارهای دیجیتال در معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
۵۵آنلاین :

محمد خدادی، معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این نشست با تاکید بر ضرورت بهره گیری حداکثری از ظرفیت های فکری - عملی و خلاقیت هایِ بخش خصوصی برای تسهیل فضای کسب و کار در عرصه رسانه های دیجیتال، گفت: هدف ما همبستگی و همدلی در عرصه تبلیغاتی برای پیشبرد اهداف کشور در شرایط فعلی است.

خدادی هم چنین با اشاره به تشکیل کارگروه تخصصی تبلیغات کشور، برگزاری اینگونه نشست‌ها را در جهت چابک‌سازی در تصمیم‌گیری‌ها و هم‌افزایی با بخش غیردولتی عنوان کرد و گفت: منافع ملی نیازمند نگاه ملی و همراهی همه دستگاه‌هاست و در شرایط جنگ اقتصادی، حمایت از تولید داخل، وظایف کسب و کارهای نوین را سنگین‌تر می‌کند.

در این نشست که برخی صاحبان سایت‏‌های عرضه و فروش کالا، تولیدکنندگان و تبلیغ‏کنندگان کالاها، پایه‏ گذاران ارتباطات، پلت‏فرم‏ها و صاحبان کسب‏‌وکارهای الکترونیک حضور داشتند «کمبود رسانه‌‏های مَجازی مُجاز، نامتناسب بودن رسانه‏‌های موجود با نیازهای تبلیغاتی صاحبان برند و کسب‏‌وکار و اتلاف بودجه‏‌های تبلیغاتی شرکت‌‏ها، شفاف نبودن هزینه‌‏ها و تعرفه‌‏های تبلیغات در فضای دیجیتال، ناآگاهی عمومی از میزان تأثیر و موفقیت تبلیغات در فضای رسانه‏‌های دیجیتال، نبود چارچوب‏‌ها و الزامات قانونی حمایتی از کسب‏‌وکارهای دیجیتال و برخوردهای سلبی در این حوزه، نبود نیازسنجی مناسب از فعالان و دست‏‌اندرکاران این حوزه در تدوین دستورالعمل‏‌ها و آیین‏‌نامه‌‏های مربوط و تعدد نهادها و دستگاه‏‌های تصمیم‌‏گیر برای کسب‌‏وکارهای دیجیتال» به عنوان برخی چالش‌‏های پیشِ روی این حوزه عنوان شد.

همچنین تاکید بر تقویت نقش حمایتی دولت از تبلیغات دیجیتال برای تثبیت، تسهیل و سرعت‏ بخشی به فعالیت‏های حوزه دیجیتال در کنار شناسایی و به‏‌کارگیری الزامات جدید و اصلاح کارکردهای دولت در عرصه تبلیغات مجازی از جمله اولویت‌های کسب و کارهای نوین عنوان شد.

کارگروه تخصصی تبلیغات زیر مجموعه کارگروه های تخصصی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی است که با هدف اتخاذ تدبیرهای لازم برای حمایت از تبلیغات کالا و خدمات داخلی و تحقق اهداف اشتغال زایی، اقدامات ضد تحریمی، تقویت اقتصاد ملی و تولید ثروت در این حوزه شروع به کار کرده است.


منبع : سیتنا
اشتراک گذاری

نظرات

دیدگاه‌های شما پس از تایید ناظر منتشر می‌شود.
متون غیرفارسی و پیام‌های حاوی توهین، تهمت یا افترا تایید نخواهد شد.

انصراف

دیدگاه 55

بیشتر

در مسیر خودباوری

عزت نفس به معنای احساس ارزشمندی شخصی است و به عبارت دیگر، به این معناست که چقدر خود را انسانی ارزشمند و قابل احترام می‌دانیم. تفاوت عزت‌نفس با اعتماد به نفس در گستردگی مفهوم عزت نفس است. اعتماد به نفس به موضوع بستگی دارد، ممکن است یک فرد در آشپزی اعتماد به نفس داشته باشد ولی در رانندگی یا نقاشی کردن فاقد اعتماد به نفس باشد ولی عزت نفس یک مفهوم کلی است و در تمام حیطه های زندگی فردی، اجتماعی، شغلی،عاطفی و... تاثیر دارد و نباید این دو مفهوم‌ با یکدیگر خلط شود.

چرا محیط کسب و کار بهبود پیدا نمی‌کند؟

آنچه در دهه های اخیر مبنای ارزیابی و رتبه بندی کشورها از لحاظ اقتصادی قرار گرفته، محیطی است که در آن بنگاه های اقتصادی فعالیت دارند.

اخبار ویدئویی

بیشتر

ویدئو : جاستین ترودو در چهارسالی که گذشت

ویدئو : ده ها خودرو در سیل اسپانیا واژگون شدند

خبرها

بیشتر

خبرهای دیگر