یک لباسشویی هوشمند همه‌کاره

شناسه خبر: 93309 سرویس: فناوری سه شنبه ۱۴ دي ۱۳۹۵, ۰۴ : ۰۸ : ۰۰
یک لباسشویی هوشمند همه‌کاره
شرکت سامسونگ یک سیستم شستشوی جدید را معرفی کرده است که قرار است در نمایشگاه لوازم الکترونیک مصرفی(CES) 2017 در لاس‌ وگاس رونمایی شود.
۵۵آنلاین :

شرکت سامسونگ یک سیستم شستشوی جدید را معرفی کرده است که قرار است در نمایشگاه لوازم الکترونیک مصرفی(CES) 2017 در لاس‌ وگاس رونمایی شود.

حتما تاکنون اتفاق افتاده که قصد شستن لباسهای جمع شده در طول هفته را داشته باشید و مجبور شوید لباسها را براساس نوع آنها(حساس، ضخیم، رنگی یا سفید) جدا کرده و چند بار ماشین را روشن کنید.

شرکت سامسونگ با درک این موضوع سیستم چهار در یک همه‌کاره که FlexWash™ + FlexDry™ نام دارد را ارائه کرده است. این ماشین به ارائه یک سیستم پیشرفته شامل دو محفظه شستشو و دو محفظه خشک‌کن پرداخته و انتخاب‌های بیشتری به مشتری برای شستشو به شیوه مطلوب در همه شرایط می‌دهد.

در این دو ماشین، هر یک از محفظه‌های متمایز لباسشویی شامل ویژگی‌هایی برای نیازهای شستشوی روزمره است. برای مثال سیستم درب از جلو FlexWash™ دارای ظرفیت پنج فوت مربع برای شستشوی لباس‌های عادی یا بزرگ است که بزرگترین میزان در این نوع ماشین‌های لباسشویی محسوب می‌شود. محفظه درب از بالای این ماشین نیز از یک فوت مربع ظرفیت بیشتر برخوردار است و و لباس‌های سبک و سنگین را جداگانه می‌شوید.

این سیستم‌ها بطور همزمان با تنظیمات جداگانه قابل استفاده هستند.

سیستم خشک‌کن جدید سامسونگ نیز از ویژگی‌های جالبی برخوردار بوده و برای مثال می‌توان لباس‌های ظریف را نیز در آن خشک کرد.

کاربر می‌تواند این سیستم‌ها را از طریق یک اپلیکیشن تلفن هوشمند کنترل کند. این لباسشویی دارای گزینه‌هایی مانند حالت فوق سریع(SuperSpeed) است که می‌تواند زمان شستشو را تا 30 دقیقه در شرایط درست کاهش دهد، یا تکنیک پاکسازی عمیق فومی(PowerFoam) که ترکیبی از هوا، ماده شوینده و آب بوده و برای شستشوی البسه بزرگ مناسب است، ارائه دهد.

قیمت و زمان ارائه این محصول به بازار هنوز مشخص نیست.


منبع : ایسنا
اشتراک گذاری

نظرات

دیدگاه‌های شما پس از تایید ناظر منتشر می‌شود.
متون غیرفارسی و پیام‌های حاوی توهین، تهمت یا افترا تایید نخواهد شد.

انصراف

دیدگاه 55

بیشتر

از امپريال‌کالج لندن تا پرديسان تهران

گفت‌وگویی با کاوه مدني، یک دهه شصتی که معاون سازمان حفاظت محيط زيست شده است

آیا صنعت ویدئوی آنلاین می‌تواند از پخش تلویزیونی پیشی بگیرد؟

«جوانان 5/2 برابر بیش از تلویزیون، ویدئوی آنلاین مشاهده می‌کنند و ۶۷ درصد از نوجوانان و جوانان بین ۱۳ تا ۲۴ سال، مشتریان پروپاقرص یوتیوب (YouTube) هستند.»

اخبار ویدئویی

بیشتر

ویدئو: کشیدن چهره ترامپ روی موی سر

یک پیرایشگر در تایوان نقش چهره ترامپ را با مهارت خاصی روی موهای پشت سر مشتریان خود می‌تراشد.

ویدئو: سانحه برای بابانوئل

بابانوئلی که قرار بود با چتر در ساحل فلوریدا فرود بیاید و به بچه‌ها اسباب‌بازی هدیه کند، دچار سانحه شد و یک پایش شکست.

خبرها

بیشتر

برگزیده‌های مخاطبان