یک زن با شماره‌هایی که در خواب دید، 4 میلیون دلار برنده شد

شناسه خبر: 93539 سرویس: تصویر پنجشنبه ۱۶ دي ۱۳۹۵, ۲۳ : ۲۲ : ۰۰
یک زن با شماره‌هایی که در خواب دید، 4 میلیون دلار برنده شد
یک زن کانادایی که در ۳۰ سال گذشته از شماره‌هایی یکسان به هنگام خرید لاتاری( بلیت بخت آزمایی) استفاده می‌کرد، سرانجام نزدیک به چهار میلیون دلار برد.
۵۵آنلاین :

 

یک زن با شماره‌هایی که در خواب دید، 4 میلیون دلار برنده شد

اولگا بینو، ساکن شهری در استان نوا اسکوشیا، گفته است که بالاخره بعد از گذشت سی سال رویای برنده شدن او به حقیقت پیوست.

او گفته است که در مه سال ۱۹۸۹ این شماره‌های برنده را در خواب دیده بود و از آن زمان تاکنون همیشه از این شماره‌ها برای خریدن بلیت لاتاری استفاده کرده است.

به نقل از خانم بینو گفته شده: "من این شماره‌ها را حفظ هستم . هنگام اعلام برنده، این شماره‌ها را روی صفحه تلویزیون دیدم، اما چون دید چشم‌هایم خوب نیستند. فراموش کردم."

صبح روز بعد او از طریق روزنامه دریافت که برنده شده است.

بینو گفته: "اولش فکر کردم، اشتباهی پیش آمده. بعد به خواهرم گفتم فکر می کنم برنده لاتاری شده‌ام. خواهرم حرفم را باور نکرد.

قرار بود بینو خانه اش را بفروشد و صرف درمان سرطانش کند، اما او گفته که قصد دارد با این پول خانه‌ای با امکانات بهتر برای خودش بخرد.

او همچنین می‌خواهد شوهر، بچه ها و نوه هایش را که در زمان بیماری به او کمک کرده‌اند به دیزنی ورلد ببرد.

اشتراک گذاری

نظرات

دیدگاه‌های شما پس از تایید ناظر منتشر می‌شود.
متون غیرفارسی و پیام‌های حاوی توهین، تهمت یا افترا تایید نخواهد شد.

انصراف
نتیجه‌ای یافت نشد.

دیدگاه 55

بیشتر

آیا انتقال آب از خلیج فارس به کویر ارزش محیط زیستی دارد؟

کویر استعدادی برای تولید و مصرف آب ندارد. بنابراین انتقال آب به کویر به چه منظور است؟

جادوی ثروتمندان فروتن

پوپولیسم آشفته‌‌بازار سیاسی خطرناکی است که کشورهای توسعه‌یافته و در حال توسعه را به تساوی درمی‌نوردد. در اروپا، آمریکا، هند و بسیاری کشورهای دیگر صندوق‌های رای به گروه‌های راست افراطی لبخند می‌زنند.

اخبار ویدئویی

بیشتر

ویدئو: رونمای از جدیدترین مدل شورولت سیلورادو

کمپانی بزرگ جنرال موتورز در حالی از جدیدترین مدل شورولت سیلورادو رونمایی کرد که تنها چند روز دیگر نمایشگاه بزرگ اتومبیل امریکا افتتاح می شود. جنرال موتورز در تلاش است تا در بازار عرضه پیکاپ های با کیفیت ؛ با افزایش امکانات و کاهش وزن خودرو گامی موثر در تامین رضایت مشتریانش بردارد.

ویدئو:نقاشی کردن دریچه های فاضلاب در ژاپن

شرکت کارفرمای فاضلاب ژاپن در اقدامی جالب و به منظور تغییر تصویر ذهنی مردم از دریچه های زمینی فاضلاب اقدام به نقاشی طرح های مختلفی روی این دریچه ها نموده است و البته از طرح محبوب Hello Kitty هم غافل نمانده است!

خبرها

بیشتر

برگزیده‌های مخاطبان